Jag har inte sett mig om i Världen ännu..

Men jag kan ju bjuda på detta foto ! Från dagens motion ! Det var lite höst/vår över vädret om man nu får uttrycka sig så " för vädersajterna " !? Efter  min sena frukost, som alltid kommer efter motionen, cykla jag till cafeét ! Och hade en fin samvaro med kompisar ! Därefter cykla jag hem igen !
            På vägen hem träffa jag en av mina vardagshjältar, damen med rullatorn ! Frågade henne, hade ingen mössa på,, fryser du inte om huvet ? Nej, log hon tillbaks jag har ju mina sågspån !!!  Och nu spelar jag under tiden musik med sångaren Karel Gott ! Vad hittar man inte när " man reser Världen runt i musikens Värld " Och tänk att spela musik mens man skriver " sina djupsinnigheter " !
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0