Känner jag för det så skrivs det även på en söndag !

Och jag är inte deprimerad för att jag ibland lyssnar på Grekisk- Ortodox kyrkomusik sen den tidiga  Bysantinska " medeltiden .Eller från den sena medeltiden typ Orlando Di Lasso eller Alessandro Striggio ! Jag njuter så även av denna musik ! Den ger mig en väldig respons ! I sina i vackra tongångar ovavseende dur eller moll ! Gensvar ! Jag har rekommendera detta innan i dess sammanhang! Att lysna på den fantastiska Serbiska sångerskan Divna Ljubojevic oerhört vackra stämma ! Henne lyssnar jag på idag ! 
          När jag lägger upp musik på nätet som inte de flesta lyssnar så skrivs det alltid " blanda inte in politik med världsmusik " !  Det är många länders innevånare som lyssnar på denna musik ! " Det skall varken dom eller jag straffas för " !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0