Det gjorde hon ju Melissa !

 Fyllde år i går ! Och Melissa tillhör givetvis min livslije " Från rötter till barnbarn " ! Och den livslinjen tillför mig mycket ! En fantastisk bas i mitt liv som går ut på att ha " fötterna på jorden o armarna mot himlen " !!
                Tillfreds får man ochså vara som en del av MÄNSKLIGHETENS historia även om den är på gott och ont just beroende på att det är en MÄNSKLIGHET ! Och  tänker mest på det som jag har mest nytta " av att plantera in i hjärnan " att människans godhet är lika viktigt att prata om som minoritetens ondska !
Det artar ju sig ju till några strålande dagar ! Och inte blir det sämre av att jag har många att tänka på " som strålar in i hjärnan o hjärtat " ! Och VÄRLDEN som jag ständigt tänker på med människor som tillhör en MÄNSKLIGHET på gott o ont sen urminnes tider ! 
          Situationer o omständigheter ! Om vi sitter på vår piedestal " vid sidan om o öser vår galla " ! Vet vi hur vi själva  "burit oss åt, hur vi haft det, om vi hamnat i den situationen o dom omständigheterna " i Världen !?
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0