Innan jag går ut !

Och motionerar ! Helst när regnet upphört, det verkar som om det skulle göra det ! Enl. radarbild ! Har inte brått !
        Igår var det ju 10 nya låtar som gick till morgondagens final ! Jaa, jag håller fortfarande på Sanna Nielsens bidrag ! Den här gången blev jag besviken över att Israels bidrag inte gick vidare ! Och en del personfixering blev det ang. ett bidrag, av t.ex. de svenska kommentatorerna och den danska programledarinnan ! Men sången var vacker ! Nu är det ju melodierna man röstar på , hoppas jag ! Men nu kommer olika länder att rösta på varandra som vanligt , beroende på hur nära dom ligger varandra ! Och Israel ligger ju inte i nått närområde precis ! Naturligtvis är det en nackdel ! Hoppas inte att det ligger politik i det hela !!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0