Jaa, det skall jag göra !

Jaa, godmorgon ! Jaa, tycker ju om att se mig om i Världen ! Sverige inberäknat förståss ! Både med egna o andras bilder, foton ! Tyvärr har man ju inte varit lika flitig med kameran förr i tiden ! T.ex innan datans tid ! En del foton finns ju ! O dom fotograferar jag av och tar upp i datans album ! Så nån dag kommer jag att ägna mig åt detta !  Men det är inte så mycket naturbilder ! Mera på folk, barn o barnbarn !  Alltså när det gäller naturbilder så blir det under kategorin Vackra bilder ! Och dom kan ju vara från bergskedjor o marknivå t.ex.  Var som hellst i Världen !
  Den här bilden har jag haft med förr ! Och den är från Slovenien ! Är man intresserad av andra länder i Världen så får man själv ta reda på fakta om landet ! Och dess folk ! Men det är upp till var och en ! Och på min " äventyrslista " ligger Slovenien högt !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0