Dimma i förmiddags ! Men när jag kom hem....

 Så kom solen fram, klarnade upp !  Och nu är temperaturen under 0 ! Naturligtvis ! Vi får väl se hur det blir i morgon ! Vet via vädersajters bilder att det är ett stort högtryck öster ut ! Och i södra Tyskland , München är det bara +3 grader C nu !
      Oj,oj, ! Jag väntar på den värsta vintern på 33 år i Europa ! Spännande o se om siandet slår in !
  Jaa, man ger järnet så länge det går ! Och hoppas att kämpaandan kan ge en några år till ! Hellre det än att negativisera ner sig o ta ut elände i förskott, som sagt !
 I tv-rummet/vardagsrummet kommer man att ha det så här mysigt i helgen ! O tänka på det positiva liv man har o titta på sport o annat spännande ! Denna känsla som jag har nu kan ingen ta ifrån mig ! Även ifall det finns dom som har det sämre , eller bättre ! Och nu lyssnas på den Grekiske sångaren Yannis Kotsiras ! Om jag njuter ? Vad trodde ni ! ? Och glöm inte På spåret i kväll !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0