Varför skulle jag inte kunna lyssna på Orlando Di Lasso ?

 Foto från dagens motionsrunda i bra väder ! Det är väl kul att få prata om bra väder ! Och som far har jag dessutom mottagit hälsn. från söner ! Orlando Di Lasso för mig tidlös musik på latin från sen medeltid den här gången , från datorn ! Inte tidig som den med  Bysantinsk touche ! Har ju själv hört på gudstjänster på Latin ! Mormor ledsagare bl.a.!
  Uppför var det ! I full fart ! Det är bara o tacka o ta emot ! På min livslinje, Från Rötter till Barnbarn !
  Nedför var det ! Bara att tacka o ta emot ! På min livslinje, Från Rötter till Barnbarn ! Med fötterna på Jorden o armarna mot Himlen !
 Sen avslutas med detta foto från stranpromenaden ! O då filosoferas det om vad som tillhör de  viktigaste bitarna i livet ! Och tackar min gener för vad jag har i mig bl.a. då Orlando Di Lasso ! Njuter och känner tillfredställelse  av även dessa mina känslor !!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0