Yes, sångövningarna avverkade !

  Det här fotot togs efter sången, på väg hem ! Och sen cyklades över bron mot hemmet ! Norrut !
          Nu blir det inga sångövningar förrän efter 13-helgen ! Men jag håller rösten igång genom att sjunga eller gnola till min favoritmusik som kommer från mina utmärkta högtalare kopplade till datan ! Jag njuter av att lyssna på den musik som jag gillar från andra länder bl.a. ! Havah nagilah ! Låt oss fröjdas ! Jaa, Tumbalalaika , spela balalajka kan jag ju sjunga ! Spelat in med bakgrund ! Visat bla. på facebook ! 
          Det pratades ju om sol ! O den kom ju igår ! Men idag kom dimman i förmiddags ! Såg på en tysk vädersajt att mäktigt högtryck finns österut. Och i Tyskland skulle dom få nattfrost på vissa håll ! Jaa, det skall bli spännande o se om den befarade värsta vintern i Europa på 33 år blir av ! Har de matematiska datoriserade mallarna räknat rätt eller hur nu spådomen går till ?
          I morgon blir det motion utomhus  igen om jag får bestämma ! Och handlande på hemvägen ! Det ser jag fram emot !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0