Det bjuder jag gärna på !

Prövar nu att ta lite närbilder ! Med min mobil ! På gamla foton t.ex. O det har jag gjort nu ! Och här har vi resultatet ! 
  Vem ärar inte sin mor ! Utan henne hade jag ju vart intet ! Oj,oj, vad vacker hon var ochså ! Hur gammal hon är här ?  Gissningsvis 20-års åldern ? Och jag blir alldeles varm inombords när  jag ser detta foto , ståendes på kistan i vanliga fall ! Som det står Anna Elesbrockes anno 1687 på ! Historia okänd ! Nederländsk ?
 Här ett yngre snitt på min kära mor ! Var nog rätt tidigt utvecklad !  Jaa, på det här fotot står det 12 år på baksidan ! O naturligtvis funderar jag till över min mors kvinnliga gener på sin mors sida , min mormors då ! 
  Och nu vet jag att närbilder ochså går bra att ta med mobilen ! O bättre motiv kunde jag inte få ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0