Jag såg på en annan match !

Till att börja med ! Såg ju på tv-programmet att Sveriges U-landslag  som förlorade med 2-0 mot Frankrike förra veckan, skulle spela avgörande match i Halmstad  ! Ang. slutspel  i Tjeckien nästa år ! Vilken spännande match och vilken bragd ! Att vinna med 4-1 o göra det avgörande målet i 90 minuten ! Och vilka påläggskalvar vi har ! O laget saknade några nyckelspelare ! Och detta U-21 Vm kommer ju naturligtvis att sändas i Tv nästa år ! Härligt !
           Och idag har vår lokalförening inom Spf månadsmöte !
          
 Det är väl kul med gamla foton ! Ger positiva tankar ! I nuet och för framtiden ! Från Mallorca eller Israel !
 Men jag tycker ochså om rejäla vintrar med sol o snö om vartannat ! Från den fina vintern 2010 ! Och vi hade några till runt detta årtal ! Som jag kallar vinter ! Vi får se hur det blir i år enligt retoriska mallar, satta av massmedia ! Monsterkyla eller extremvärme ! I Och fortfarande har inte värmeökningen varit påfallande de sista 15 åren ! Och  ozonlagret håller på att laga sig sjävt ! Det tjatar jag hellre om än att ta ut elände i förskott !
  Och åt massmedia kan man ha roligt,, särskilt kvällsblaskorna ! Ang mars nått år , förra året ? hade dom  i prognos framåt , nån månad  löpsedlar med 2 olika svarta rubriker ! Skulle bli kallare än normalt , monsterkyla sa nån , den andra löpsedeln pratade om ovanligt varmt samma månad ! Har för mig jag fotograferade av dom ! Kan kan ha tryckt bort dom såsmåningom ! 
 
 
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0