En ny spännande vecka på gång !

Med valet på söndag som clou ! Men redan i kväll har vi em-kvalet i fotboll mellan Österike o Sverige !
                Tittar man framåt en vecka så vet ingen, inte ens vetenskapsmännen vad som skall hända ! Och för min del ser jag hellre fram mot den än o oroar mig. Tänker man på det som är spännande o roligt, bättre utgångsläge !
           Fotbollen ja !  Alla skäller på Hamren men har liksom honom ingen Henrik Larsson, Ljungberg , Mellberg o annan o ta ut som håller sån klass  som Zlatan ! Jag hoppas på vinst men Österike borta , har väl allrig varit nån lätt  nöt att knäcka ? Oavgjort ?
 Valet ja ! Är landet så uselt som det sägs ? Verkar alltid bli uslare o uslare ju närmare valet man kommer ! O det som funger bra pratas knappt om ! Och Världen utanför räknas inte ! Jo, bara när man tar poäng på att försvaret skall ökas ! Det gäller o vara påläst både om nuet o innan 2006 !
               Och nu kommer det som sagt ett ensidigt gnällande hur uselt det är i Sverige ! Här gäller det att vända på myntet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0