Jaa, ganska roligt faktiskt !

O till del genomskådbart ! Inte vet jag hur dom hittar mig ! En del, några, yngre kvinnor från andra länder på Facebook ! Antagligen ser man yngre ut än man är på  fotot eller ochså är dom ute efter sol o vår ! 
       Några har jag svarat med orden, i am an old man and i have no money ! O sen har jag tryckt bort dom ! Jaa, fanatiskt religiöst har det ochså varit några ggr med denna huvudbonad på bild ! Från  män , antagligen unga ?
 Jag är  ju kallar mig ju för en Världsmedborgare men religiösa fanatiska grupper o sammanslutningar i minoritet vurmar jag verkligen inte för ! Jaa, det är tur att man kan trycka bort folk med pekfingret än att behöva kasta ut dom , handgriplingen eller att " man blir halshuggen " ! Eller får raketer över sig ! Utan förvarning !
        Är vän av landet Israel  ! Har man aldrig gjort nån hemlighet av ! Men det hindrade mig inte när jag köpte denna huvudbonad i Turkiet för 16 år sen på en fin semester ! Tiden går !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0