Jag blir nästan yr i skallen av dom !

Oppositionen ! Nää, hur kommer dom att kunna regera ihop, om det blir så ? Man får ju inte reda på nått, när det gäller kärnkraft, försvar o skatter o mycket mera ! Jaa, jag känner mig tryggare med nuvarande regering än oppositionen även när dom ses på foton t.ex. Och inte är det nån i alliansen som pekar finger mot dom andra ! Och okunniga verkar dom vara om viktiga siffror o annat ! Var är Fridolin fresten ! Och i tv får man ju inga rejäla svar när dom ställs till svars ! Det hela verkar oproffesionellt ! Lite Grönköping över det !
             Jag vet vad jag skall rösta på för allians ! Gör jag ingen hemlighet av ! Men skapar inte oppositionens agerande en del  osäkerthet ang. Sveriges framtid ?! O vad säger man om dom som kallas för språkrör !? Nää, vet ni vad !
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0