Nu blir det som sagt inte så mycket mer valpropaganda !

Men det är väl inte bara politikerna som får säga vad dom tycker o vet ! Ja, vi får se ikväll på debatten o den i morgon  Jag har ju mina uttryck ! Hur skall det nu gå för partiet som går  upp o ner efter ozonhålets storlek ?
 Idag är det min gamla lilla kamera som står för fotona ! Vilken härlig motionsrunda ! Trots lite ont i vaden ! Vad gör det ! I det stora hela ! Och det gläder mig verkligen det här med det minskande ozonhålet ! Och fortsätter med att inte ta ut elände i förskott ! Styrkt av detta !  
 Vilka foton, vare sig det är nya motiv eller inte ! O dom har jag facit på ! Och eftersom jag är en handlingens man så handlades det på hemvägen ! Och i morgon blir det åter motion i vackert väder ! Barometern står rätt högt ! Och nu lyssnar jag den grekiske sångaren Yiannis Kotsiras ! Sjunger mycket vackert !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0