O visst rörde jag på mig !

             Först cyklade jag en lång runda ! Ställde Cykeln vid skylten nära Kvarnbackens naturreservat och gick stigen mot Gårdsjön ! Och tog detta foto ! Och gick med raska steg tillbaks ! Cykla mot hemmet och gick med cykeln på kyrkogården och mediterarde ett tag ! Har mediterat på många olika kyrkogårdar ! Och har inte blivit deprimerad av det ! Fötterna på jorden o armarna mot himlen ! En av mina favoritslogans ! Kan lägga till, vare sig jag bor i Korpilombolo eller Katmando ! Här gäller det att hålla grytan kokande ! Sen blev det till att cykla förbi affären o köpa något gott till kvällens valvaka !
            Blev en väldigt bra motionsrunda ! Testade ganska hårt tempo ! Och kroppen verka välkomna detta o vaden höll ! O höften, knappt nån känning ! Ibland får man spänna bågen ! Håller inte igen på vandringen längs livslijen Från rötter till barnbarn ! Det är jag ett levande exempel på ! Det kan ingen förneka ! Och fotobevis finns på allt ! Visst skall det bli spännande ikväll ! Men massmedias vurm för oppositionen kan t.o.m. avgöra valet !
                 Vinner oppositionen tror jag nog att det blir ny regering igen om 4 år ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0