Två skrällar o tre favoriter !

O det resulterad i 0 utdelning på femmorna på V-75 i går !  Det är ofta det inte är nån utdelning på femmorna, tycker jag ! Men allright det är kul att se på loppen ! Nästa lördag går V-75  på Solvalla, finaler !
          O Arsenal har fortfarande inte förlorat nån match i ligan ! Slog Aston Villa borta med 3-0 ! Närmar sig toppen !
        Örebro hockey förlora igen ! Mot Linköping med 3-0 ! Dåliga på att få igång målskyttet ! Kan inte se Shl , elitserien på tv ! Men däremot hockeyallsvenskan ! Där  t.ex. Rögle o Aik inlett dåligt !
     Men Örebrp Sk vann igen, klättrar i tabellen ! Slog Falkenberg borta med 3-1 ! Och allsvenskan kan jag inte heller se på tv ! Har inte råd att ha allt !
         Vädret ja ! Som jag tycker är intressant att titta på, jorden runt !  Det här med brittsommar ! Nu skall det bli kyligare o regn ! Men brittsommar har upplevts någon gång i oktober ! Och snöstorm i november  ! Från min del ! Och nu pratar jag inte om Norra Sverige ! Man skall nog akta sig för att använda ordet extremt i nuet för att ta politiska poäng på framtidens väder ! Och fortfarande har jag inte hört något jubel från vissa kretsar ang. ozonlagret på väg att repareras ! Vilket sparar människoliv på jorden !  Varför får ni själva räkna ut !
                  Regnet hänger i luften ! Kanske hinner jag gå ut innan ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0