Varför inte det ?

Framtidtro ! För mig är det inget problem ! Bara att gå ut en runda om nån timme är väl roligt att tänka på ! Även om den kanske blir kortare o långsammare ! Hitta nytt motiv o fota ! Träffa nån kändis eller inte kändis längs vägen ! Lyssna på Världsmusik i eftermiddag o mysa ! Njuta i nuet med framtidstro ! O skriva vad jag tycker, känner o konstaterar ! Och förstå mänsklighetens historia utan att göra den bättre eller sämre ! O koncentrera mig på det som är positivt ! Det är mitt val med kunskap om både det positiva o negativa ! Har ni hört att ozonlagret är på väg att repareras ! Tänk på det några minuter !
                Och igår träffades gänget som trivs med varann ! För att dricka kaffe ! Hos Torsten o Vivi-Anne ! 4 st. På en balkong ! I strålande väder ! Bara en sån sak ! 
              Det är ganska märkligt ! 3 oppositionspartier vann valet ! Att sen inte S-ledaren vill ha VP med i en regering skall väl inte Alliansen lida för !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0