Vem njuter inte av det !

Vackert väder ! Hellre än att ta ut elände uti förskott ! Och det här vackra vädret har jag ju facit på !
 Idag var jag brevduva åt pensionärsföreningen ! Efter det cyklade jag ner till min  favoritbänk , längst bort på strandpromenaden !  Hur gammal den här ekbänken är har jag ingen om, ingen annan heller verkar det som !
 Och vilken utsikt man har från denna bänk ! Det här motivet har säkert tagits förr men va då då !
 Jaa, här har jag tittat österut ! Inget fel på detta motiv heller trots visats tidigare !
 Sen vände man på näsan o cykla till hamnen ! Där precis en glasskiosk öppnades ! Tjejen som kom fick frågan , hur visste du att jag precis skulle komma ? Skrattade glatt ! Och strut med kula av blåbär blev det !
 O ha en kamera som tål motljus är bra att ha ! Och vem tänker på vetenskapsmän, metreologer o politiker när dom dömmer ut jorden med sina datoriserade matematiska mallar ! Utan facit !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0