Det har väl ingen nått emot !

Varken " högre eller lägre " makter ! För om några timmar börjar matchen i Premier League mellan Arsenal o Liverpool ! Jag håller ju på Arsenal men skall dom förlora nån match så får dom det mot Liverpool ! Dessa 2 lag diggar jag sen långa tider ! Men Arsenal har jag sett in live !
 
          Det är ju lite skillnad nu för tiden motför när en annan var ung men ochså sen dess ! Det moderna samhället har bl.a. omdanats via massmedia av olika slag ! Och när det gäller det hänger väl både " högre och lägre " makter med ! Sport o musik  förgyller tillvaron för mig i ett samhälle där massmedia lever på att prioritera minoriteten ondska ! Men ochså på sportsidornas analyser o spekulerande !
 
          I en tidning som jag läser på nätet finns rubriken Goda nyheter ! Nu har jag tittat på den i några veckor ! Och fortfarande börjar den med att Koldioxidutsläppen slutat öka ! Inget nytt har tillkommit ! Antaglingen så är det väl få som tittar på Goda nyheter ! Människan är ganska destruktivt lagd ! ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0