Jaa, snart helg igen !

   Det här är ett foto via Nordens Ark ! På västkusten ! Som jag stöder via en liten summa varje år ! För mig är den inte så liten ! Och detta foto visar en snöleopard ! Har ochså läst om att dom lär öka i Kaukasus ! I ryskt naturreservat bl.a. 
       Lär knappast sen någon snöleopard på min runda idag i bl.a Askersunds skogar  ! Liten chans har jag, nån procents kanske , att se ett lodjur eller varg ! Lodjursspår har setts  när det varit snö ! 
       Och kommer solen fram blir det naturligtvis varmare ! Och det är solar över hela Europa och i morse var det inte så stor skillnad på dom ! T.ex. hade London 10 C och Istanbul 11 C ! Obs i morse ! 
          Men här i Askersund blåser det till emellanåt ! Så några shorts blir det inte ! :)
 
               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0