Uppdraget utfört !

 
 Vårmarknad i stan ! Ingen särskild skillnad mot för föregående år, eller föregående, eller föregående....Men man träffar ju alltid nån man känner ! När jag gick ut idag så möttes jag av hagel o kyla ! Några plussgrader ! Men solen kom fram emellanåt, o värmde ! Det behöver man ju varken vara journalist eller metereolog för att begripa ! :)               
       Jaa, du milde ! Har ju refererat positiva saker ang. klimatet här på bloggen ! Som finns facit på ! Tror jag hellre på än domedagspredikningar utan facit !
 
      Jaa, hela det här klimatspelet ! Ni tror väl inte att t.ex. en vindkrafts direktör som lagt ner miljarder i på det ena åt andra skulle prata något om positiva uppgifter om klimatet !
 
 
  Uppdraget ja ! Sen efter marknadsgenomgången fortsattes det norrut till trädgård, blomförsäljare bl.a. I Ett par km.,nått ! 
Har ju haft hibiskusar i många år , till för 2 år sen nått ! Men nu skall jag placera 2 sådana här blommor i sydfönstret i tv-rummet ! Har bara sydfönster ! Och Browallian skall ochså ha mycket vatten o sol !
 
 Jaa, vilka foton vilka Vackra bilder ! Jag har förmånen att hämta efter att fått delningar ! Den här gången är det från Alena Wishnewskaya ! En annan Världsmedborgare ! Nån Nationalist kommer jag aldrig att bli ! Det är inte Sverige som styr Världen ! Det är Världen som styr Sverige ! Och nån förening som den som bildades i Uppsala på 1850-talet där vnkingar o stormaktstiden glorfierades kommer jag aldrig att bli medlem i ! Dessutom var det denna förening som satte hornen på vikingahjälmarna !
              Jaa, hur var det nu ! Hur många svenskar går det t.ex på 130 kineser ? Har ni hört talas om musen som röt !?
 
             
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0