Äras den som äras bör !

 
          Ja idag ärar farfar barnbarn nr 8 i raden ! Abbe ! På väg till skolan för första gången ! Och jag själv var nog 8 när man börja skolan ! Och tänk att gå till skolan för första gången ! Vad rör sig då i t.ex. Abbes huvud ! Men alla är barn i början !:) 
 
Jaa, här har vi Abbes farfar ! Och jag har för mig att detta fotografi är taget innan man gick till skolan ! Var nog äldre än Abbe !  O var det för första gången ? Jaa,  i så fall, som sagt, när jag fyllt 8, 14 juli år 1946 !
 
         Jaa, allt väcker minnen här i livet ! För det mesta positiva ! Och idag är det nuet i Abbes liv o mitt liv som gäller ! Kram från farfar till Abbe ! På första skoldan ! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0