Jaa, saknar honom som regeringschef !

  
 
Jaa, det gör jag verkligen ! Tyckte samhället inte var så komplicerat som det blivit sen senaste val ! Jaa, nu är ju Annie Lööf ledig  i höst p.g.a. att barn väntas och Moderaterna o KD har bytt partiledare ! Och DÖ-överenkommelsen gör väl att det inte kan bli ev. byte av regim innan 2018 ! Foto Christine Persson/TT .
               Och jag önskar Fredrik allt gott på 50-årsdagen !
 
 Det blir ju inga foton från bl.a. boulespelet idag ! 1-1 mellan lagen ! Var tvungen o ladda upp mobilen när jag gick ut ! Men ingen hade ringt när man kom hem ! 
 
      Vädret ! I morse siade vädersajterna om regn i morgon bitti med inslag av åska enl. någon av sajterna ! Radarbilder i morgon visar hur det blev med prognoserna !
 
Parakiten Totte ja ! Har ju berättat att han visslar som jag lärt honom ! Och tydligt säger Totte duktig ! Djur/ fåglar har känslor !? Totte har nu ochså börjat att sitta hos mig mer o mer ! O när han sitter på bröstet på mig sticker han huvudet under hakan på mig ! O sitter alldeles stilla , nån minut ! Tyvärr har jag svårt att fota det !
 
 Läste idag att Judisk extremistledare gripits i Israel ! Bra ! Men jag undrar varför inte de extremistledare nära Israels gränser grips som lovar död o pina åt Judar o Israel !?
 
 
Bjuder på detta foto  ! Taget för några dar sen ! Tycker om att sitta här o filosofera ! Och inte ens i Sverige har vi något garantibevis för när Vägs Ände nås ! Ju bättre man har det i ett land desto mer fruktar man döden ? 
    Jaa, att ha fötterna på Jorden o händerna mot Himlen ! Kanske sparar en del ångest o gör framtiden lättare ! Både i nuet o för morgondagen !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0