Jaa, en Svensk är väl ochså Världsmedborgare !

Antagligen trots allt är det väl så att Sverige behöver Världen bättre än Världen behöver Sverige !
      Och där med önskar jag, Merry Christmas, Pozdrevlyau s Prazdnikom Rozhdestva,  Fröhlicher Weinachten, Moàdim Lesimkha Shanah , Vrolijk Kerstfeest, Buon Natale, Felix Navidad, Joyeux Noel.
       Jaa, Världen är ju inte täckt med dessa julhälsningar men.. en gör så gott man kan !
  Har ju läsare o sidvändare från en del andra länder ! O skulle kunna bo i många av dom ! Men  förfäderna tog mig hit upp till högan nord ! O det kan man ju inte göra nått åt ! Att vara nöjd är inte svårt oavsett 
 
 
Jaa, det här fotot från World Love Flower tycker jag om ! Oavsett det ena eller andra. Ger mig fortsatt positiva känslor ! Oavsett utagande av elände i förskott ! 
 
 
Och med bl.a. dessa goa telningar skall julafton firas i morgon ! Storebror Tåtte o lillsyran Rut skall ochså vara med ! Pluss son o svärdotter ! Grönt i morgon ochså utan att rekordet + 13,7 C slås ! Om nu inte nån tittar på soldränkt termometer ! 
    Som sagt var Världen har alltid varit på gott och ont ! Och i morgon passar det väl bra att tänka mest på det goda ! Vilket en annan försöker göra för det mesta ! Som sagt God Jul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0