Då får man sätta fart på målsättningen igen ! Längs Livets stig !

 
      Den här bilden , retweetad från Jena C säger mer än ord ! En sorts symbolik ! Och i mitt huvud finns minnesbilden av ett 1,6 årigt barnbarn som pekar på mig o säger farfar ! Och att jag pekar tillbaks o säger Franke !  
 
 
Jaa, det här med att retuschera bilder symboliskt ! Då kan man i stället för ovanstående kattunge på förra bilden kunna placera dit Totte parakit istället ! :)
 
Och idag sättes motionerandet i Askersund igång igen ! På min livslinje Från Rötter till Barnbarn ! Med fötterna på Jorden o Armarna mot himlen ! Jaa, efter som man är " en handlingens man " blir det ochså att handla på hemvägen ! :)
 
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0