Det har man naturligtvis ochså rätt att framhålla !

Det har jag gjort ! Gratulerat min äldste son Peter via telefon på hans.... 53-årsdag ! O vem svara inte i telefonen först , lille Franke 1,6 år, yngsta barnbarnet , hittills  ! Och han kände igen min röst o sa Farfar ! Har jag bevis på !
 
Har inte svårt att tala om att jag enbart alltid varit intresserad av det motsatta könet ! Oavsett det är inne eller ute ! Detta är ett foto på min mor , 20 år ungefär ? Det är en av mina hörnstenar i det här med att alltid varit attraherad av det motsatta könet ! Sen är det upp till var och en att ha andra känslor i hjärna o hjärta ! Jag står för mina ! 
 
 
 Har ochså alltid haft Gina Lollobrigida som min symbol ! För det jag känner i hjärta o hjärna ! Och har berört det innan ! På 50-talet gick jag och såg en del filmer med henna ! Och var då en förälskad tonåring ! Jaa, visst mina 2 favoriter här som visas på bild är mörka ! Har inget emot blondiner , heller !
 
                Man måste få säga vad man tycker här i livet ! Att krama om ALLA har jag dock inga problem med ! Kanske är det det allra viktigaste ?
 
               Sen kan man väl aldrig komma i från att en man o kvinna är som skapta för varann ! När det gäller att föröka Världen ! Tillsammans ! I en kärleksfull omfamning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0