Underhållning har man o goda o spännande tankar i nuet o för framtiden !

 
        Totte parakit är nu 4 månader ! Han är född den 27/3 i år ! Det finns kanske läsare här som vet vilket roligt sällskap t.ex en nymfparakit är ! Om dom får förtroende för en o inte enbart ensamma behöver vistas i en bur ! Det skall inte vara lagligt ! Har ju som sagt var haft några stycken innan Totte !
     Totte är en hane o enligt uppgift från några håll så har dom lättare för att härmas, prata !
        Jaa, Totte har för flera veckor sedan lärt sig vissla som jag gör , typ efter nån trevlig tjej ! Men nu kan han på sitt vis även tydligt säga Totte duktig ! Som jag envetet sagt ! Höll på att trilla av stolen när jag hörde det första gången ! Kanske jag skall lära honom o säga uj,uj uj ochså ! :) Som jag lärt mitt barnbarn Franke att göra !
                 Vädret idag ? Blir det nån färd till Medevi Brunn ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0