Jaa, intressant upplevelse ! Och mänsklig !

 Det finns ju många människor i Sverige som drar alla över en kam när det gäller religionen Islam o flyktingar ! Även andra religioner ! Jaa, brukar fråga folk om dom tror Världen varit bättre om den bara bestått av Ateister  ! Jaa, IS drar stor vanära över majoriteten Muslimer !  Liksom t.ex. Boka Haram ! Och på senare tid har ju ochså IS fördrivit muslimer från Syrien ! Förutom dom som måst fly inbördeskriget ! Har FOLKET i Syrien lidit så nånsin som dom  gjort de sista 4-5 åren ? Och vad har Revolutionärerna för livsåskådning ?
 
        Dessutom är det inte bara Muslimer jag pratar med ! Även personer med Ortodox tro ! Och den andra grenen, Romersk katolska !  Och idag hörde jag O STORE GUD sjungas på ett östslaviskt språk ! Av ett par. Ställer då denna fråga som man själv varit insatt i delvis beroende på ens musikintresse ! Vilka länder tillhör den Östslaviska språkgruppen ?
           Jaa, Jerusalem o Israel ! Har jag bara varit i när det gäller Mellersta Östern ! Och tycker om ! Och det har jag pratat om ! Liksom att man både besökt Moskeer, Kristna kyrkor o Synagoga i landet ! Mest i Jerusalem !
 
          Av olika skäl kommer inre tjänst ochså att vara en uppgift , de närmaste dagarna ! Tycker om att ha ordning o reda vare sig det åks bort eller ej ! O när jag är bortrest så är det bara mobilen som gäller ! För samtal sms o foton ! Och alla sladdar är utdragna från all apparatur ! Förutom kylskåp naturligtvis ! :)  Nån bättre hemförsäkring kan man inte ha, när det gäller t.ex åskans framfart  ! Och mitt telebolag har nån gång påpekat detta !
 
 
Jaa, den här Vackra bilden  är retweetad från Joanna ! En del av de här Vackra bilderna är naturligtvis retuscherade ! Men vadådå ! O nu blir det tennis på Tv ! Det går ochså att njuta av ! 
   Och den sista veckan har 13 % av min totala trafik på bloggen bestått av besökare från Denmark, Germany,Hungary, Israel och USA ! Dom uppskattar nog ochså mina Vackra bilder vare sig nån annan eller jag själv står för dom ! 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin bild :D

Svar: Tar foton själv ! Och retweetar andras ! Som ibland är retuscherade ! Men vadå ! Vackra bilder är bra för sinnet !
Jan i Askersund

2015-06-02 @ 14:47:55
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0