I bland kan man hitta foton som värmer hjärtat !

         För en som är uppväxt på 40-talet o hade en farmor som bodde på landet så väcker ett sånt här foto vackra minnen ! Det här fotot är så mysigt så det vill jag inte att någon skall missa !
       På nått vis skulle jag vilja att mina barnbarn t.ex. skulle få ha upplevt sådant här , ochså !
 Även ifall det inte såg lika dant ut runt ikring farmor så är andemeningen densamma ! Det rogivande man får inom sig av minnena längs livslinjen ! När man sprang o lekte med kompisarna o besökte en del av de gamle ! Och fick saft o kakor ! Mariekex t.ex. !
           Och så tänker jag på hönsen  i närheten av farmors hus ! O tant Greta t.ex. !
Nostalgi ! Jaa, men utan vemod ! Tacksamhet att få varit med om detta  ! O ha det inom sig !
         Foto Christian Adventure 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0