Jaha då blir det sång o musik i eftermiddag !

  Vacker bild ! För mig åtminstone ! En bra början fick man på sitt liv ! Kan vara någon av mina systrar ? Men en annan har ju ochså varit hållen på detta viset ! Med denna varma blick från mamma !
 Jaa, vackra bilder ! Som positivt går in i sinnet ! Har ju förmånen att kunna hämta ner foton från Carpahtian Garden, Romania ! Och har inga svårigheter med att se mig själv fotvandra där ! Även i fantasin !
       
 Har ju både telefonsvarare o nummerpresententatör ! Vilket gör att inga försäljare göre sig besvär ! Eller sådana som skall lura äldre människor ! Även info 10 kan läsas på displayen ! Kommer ju ochsåpå nummerpresentatören ! Idag har någon försökt nå mig från Turkiet ! Men ingen av dessa främmande personer, vare sig försäljare eller andra vågar, vill spela in nått på telefonsvararen !
        När jag tittar på fakta på denna blog ang varifrån läsarna kommer så är det  människor som tittar på den från andra länder ochså ! Idag, igår såg jag Belgien , Nederländerna, Turkiet, Usa , Thailand o Finland ! Och har även sett att andra länder förekommit tidigare !
        Städer i Sverige ! Flest från Västerås ! Sen från olika orter ! Malmö, Örebro Stocholm mest förkommande ! Ibland Redmond ochså !
      Jaa, vädret ja ! Intressant ur vetenskaplig synvinkel bl.a. I samverkan mellan måne, sol  ,högtryck, lågtryck,bl.a. polarjetströmmar, golfström , undervattensströmmar o annat !
   Jaa, det blir snart en härlig promenad fram och åter till lokalen där vi sjunger ! Klockarbacken, Som ligger vid Landskyrkan ! I Askersund då !
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0