Nää, har inget behov av skriva här !

För att göra mig till kändis eller viktigpetter ! ! Vill göra det utifrån min devis Fötterna på jorden o armarna mot Himlen ! Men tycker det är kul att människa, människor från,  som nu i veckan som gick, från Australien o Rumänien hittat bloggen ! O andra länder !
   På ett annat mediafönster fick man häromdan Japp ! från Babben Larsson när jag skrivit om braskande säljande rubriker från massmedia ! Och på Twitter då har man väldig nytta av kunskap om det mesta ! O där har jag 63 som läser vad man skriver ! Av en " salig " blandning " !
 
Jaa, och religiösa eller politiska extremister tycker jag är avskyvärda  ! Men även muslimska folken får lida av dessa förskräckliga sammanslutningar ! Även Israel som är omgiven av dom ! Läste om hur många raketer Hamas avfyrat mot Israel 2001 o till dags dato  ! O en del utan förvarning ! För detta har Hamas fått mycket kritik av Amnesty, t.ex. !
 
Om man tänker efter så har ju bl.a. Väst gött en del  hårdföra stater med massor av oljepengar ! Som dom bl.annat köpt vapen i för ! Eller hur Utrikesministern ! Och avtal mellan Sverige o Saudiarabien slöts 2005 ! 
 
    Men som sagt var, flyktingar, Muslimer som bl.a drivits ur sitt land av andra Muslimer ! Skall hjälpas ! Men integrationen skall funka för alla parter ! Och ibland verkar det som vissa politiker i Sverige " skall rädda Världen " ! Och tar i för mycket o båda parter får lida för det ! Och olika sorts rasism ökar ! Beroende på dålig integration bl.a. 
 
Inget på V-75 som den här gången gav bra utdelning på 7 , 6 o 5 rätt ! Men vad hjälpte det !
 
O Sverige vann över Moldavien ! O Rögle gick till SHL ! O i kväll spelas match mellan Malmö Redhawks o Leksand ! Vinner Leksand så är dom ochså klara ! Väl ?
  Jaa, idag var det inte läge att ta en vacker bild i Askersund på en kall, småregnig runda ! Men vi har ju alltid Vackra bilder från Carpahtian Garden, Romania att ta till !
 Kallar mig för världsmedborgare ! Och hade inte haft svårt att umgås med folk i Slovenien , Rumänien, Israel , Tyskland , Grekland, Schweiz mm ! Språken ? Det finns mer o prata med oavsett Engelska ! Människa mot människa ! Tro mig ! Hade gått utmärkt att fotvandra tillsammans ! Om man hade känt för varann !
            Och oroa sig för morgondagen ! Utan facit ! Inget för mig !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0