Så är det, allt går igen !

 
              Jaa, vet om det ! Inte länge sen jag hade det här fotot med ! Men idag används  det till en slags symbolik som jag tycker om ! Allt går igen eller fortsätter med samma kille som då ! Killen som föddes på Franska Nationaldagen ! Det här fotot är ju från början av 1940-talet ! Tydligen tyckte mina föräldrar att denna kille passa i basker ! 
  Och denna basker fick man av en kompis  när jag gick i pension !  2003 ! Frid vare med hans minne.  Men fotot är taget mycket senare  ! Jaa, och har hört att jag passar i den ! Även när det viftas med en fransk flagga !!  Jaa, jag är tacksam över att denne kille har fått fotsätta att leva så många år efter det han fick sin första basker ! Det finns mycket som gör att man är nöjd med sitt liv och det här med att ha barnet i sig ! Har jag inte det minsta emot ! Så nu kommer jag att använda min basker mera ! O tänka på det här Från rötter till barnbarn , på min livslinje !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0