Att det upprepar sig , det får man ju vara tacksam för !

  Jaa, idag är det ju fredag igen , tänkte jag när det satts o filosoferades på en bänk på strandpromenaden , i kylig nordanvind men strålande sol ! Solen jaa, den lyser ju både över det onda o GODA ! Orättvist ? Svårt o göra nått åt ! Därför tänker jag mest på det GODA ! 
 
  
  Ett foto till från rundan ! Taget från i närheten av idrottsplatsen ! Grönt o fint , det skall inte det onda ta ifrån mig ! 
 Vädret ja , som sagt kyligt i skuggan med nordvind men soligt ! När det sias om Vädret 4 dar framåt i mitt område  i min morgontidning så sägs det bli växlande molnighet i morgon o + 15 C, söndag + 7 C regn, måndag växlande molnighet åskskur, samma på tisdag ! Facit får vi på detta !
 
 Jaa, känner att fysiken är bra liksom sinnet ! Som det brukar vara , för det allra mesta ! Därför körde jag med nyheten, för mig, intervallträning idag ! På min långa motionsrunda genom bl.a båda skogsområdena här i stan ! Våga vinn utan att ta ut elände i förskott ! Jaa, gick utmärkt ! Annars hade man väl inte suttit här o skrivit ! O lyssnat på Grekisk musik ! Ha, till och med 2 saker kan man göra på samma gång ! :)
 
 
         Och med denna retweet som Jena C retweetat önskar man god helg ! Som brukligt är ! 
På min agenda finns naturligtvis V-75, annan sport o dagobertssmörgåsar o ompysslande om Kalla ! Parakiten heter så ! :) Bingolotto ochså o nån motionsrunda av kortare art ! Om vädret tillåter ! Mm ?
 
 Det kanske jag skall skriva ! Kändisen Lady Gaga o undertecknad följdes åt bara en dag ! Men..förvånad blev man när hon dök upp ! Med sina 14 000  följare ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0