Efter boulen kom hagelskuren !

 
 Idag var vi så få så vi spelade alla mot alla ! Jag blev tvåa ! 5 var vi alltså ! Kylslaget när inte solen visade sig !
 O det här fotot togs från närheten av banan ! Sen när boulen var slut o jag så småningom hamna i en affär vid torget så kom en hagelskur ! 
            Tycker ju om att använda vädret som en intressant vetenskap i nuet o dået ! Vill man ägna sig att förfasa sig över morgondagen som ingen har facit på , upp till var och en ! 
          När man tittar på åsksajt för Europa så syns ju tydligt var varmfront o kallfront möts ! Sen ibland har vi ju ochså värmeåskväder ! Dom kan vara väldigt ettriga ! På 40 - eller början av 50-talet så upplevde jag ett kraftigt åskväder utanför Hjo ! Glömmer aldrig ! 
 
 
Retweetar ju inte bara andras o mina Vackra bilder i nuet ! Har ju lovat att visa Vackra bilder från förr , som man tagit ! Det här fotot är taget under en fotvandring i Tiveden 2007 ! Glömt vad sjön heter ! 
          Har ju min musiksmak ! Och då lägger man inte in nån politik i det hela ! Musik är musik ! Men med folks sinnelag nuförtiden när man buar åt alster o lägger in politik i det hela ! Så får väl en annan emigrera ! 
         
 
                  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Otroligt vackra bilder! :)

Svar: Jaa, både mina o andras ! Tack :)
Jan i Askersund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0