Fredag hela veckan !

 
 Hade inte tråkigt i måndags heller ! Nöjd o belåten med Fötterna på Jorden o armarna mot Himlen ! Idag var jag och fick blodprover tagna ! Görs en gång om året även utan att vara sjuk ! Och måste för medicinernas skull ! Styrkan , ökas eller minskas ?
         Här befinner jag mig på väg hem från mottagningen ! O innan tittades  in i min affär där det handlats dator mm. Och dom fotade kort bl.a till körkort ! Så det blir nästa vecka ! Så man kan förnya det !
           Jaa, i går satt man med andan i halsen när Sverige spelade mot Tyskland i ishockey-Vm ! Som vanligt tog laget ledningen ! I det här fallet med 2-0 ! Men sen höll dom på att slarva bort matchen ! Vann med 4-3 ! 
 
Jaha ! nu blir det till att titta på V-75 tipset som går på Umeåtravet ! O sen kommer det ett xtra V-75 på söndag , från Köpenhamn ! Full rulle !
 
 
 Det här är ett foto från Montenegro ! Och ibland blandar jag ihop länderna Montenegro o Makedonien ! Jaa, tyckte mycket om Montenegros låt till Eurovision song Contest ! Liksom bl.a Spaniens o Australiens ! Sveriges är ju inte heller dum !
 
           Jag har ju lyssnat mycket bandet Bioritam ! Och ville ha dom till mitt 70-årskalas som firades i Hjo .:) Men dom är från Makedonien men är nog populära i båda länderna ! Och för mer än 5 år sen pratade jag med 3 män från nått av länderna bl.a. om att jag lyssnade på bandet på nätet ! Blandar ihop länderna, som  sagt ! Men det verkar vara vackra länder båda ! Foto Wikimedia C !
 
 Sedan avslutar vi med den här Vackra Bilden retweetad från Leonardo 75 !
       Och som vanligt håller jag till stor del fritt från datan nu i helgen! Tittar på vädret o mejl ! Telefoner finns ju !        Ha en trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0