Tänka sig första maj !

    
        Blev en lång runda ! Inga spritorgier i går ! :) Kan till och med ha roligt när jag sitter för mig själv ! Kan fakriskt även en ensamboende ! Om han, hon  har mycket fantasier o roligheter i huvet ! Och minnen från icke ensamboende !
         Och det är faktiskt så att 2 människor kan ha väldigt tråkigt tillsammans ! Om intressene förutom barnen äro olika ! Men mitt liv skall icke klagas på, varken då eller nu !
         Konstaterar ! Isande nordlig vind idag ! O just nu har Askersund + 8 C och Paris 10 C ! I natt påstås det kan komma snöblandat, kanske ! Nu gäller detta i mitt område o naturligtvis ochså norr om !
 
 Tyvärr syns dom inte ! Men här hade 2 skäggdoppingar så roligt ända in i vassen ! :) Jaa,  om man tittar noga är det 2 halsar uppsträckta i mitten ovanför det röda med vitmålad kant !
      Kl 20 smäller det ! Kul oavsett ! Sverige möter i Prag hemmanationen Tjeckien ! Skall vi satsa på Sveriges till del unga lag ? Jaa !
 
 
Jaa, det här fotot är från Dominikanska republiken ! Retweetat från AnLi ! Nått att titta på !
  
            Fredag ja ! Önskar trevlig helg ! Och i morgon ! V-75 från Örebro bl.a. Tyvärr verkar dom få dåligt väder ! Vilket gör att inget besök där företages ! Det går bra att se i Tv:n ochså ! Så nu börjar bl.a. min granskning av loppen ! Inför inlämnandet av tipset i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0