Vackert foto ? :)

 
 Jaa, idag blir det bara ett taget foto av denna neutrale man ! Jaa, tagit detta foto p.g.a. förnyandet av körkortet ! Fick inte ha glasögonen på, gör inget, men ett leende fick man inte ge !
         Ja det här med Vacker musik från olika håll i Världen o Vackra bilder har blivit en dörröppnare för undertecknad ! Märks när jag pratar med folk från olika håll i Världen, på  nätet o i verkligheten ! Det har gjorts idag ! Och drar man alla över en kam o tror att alla " skär halsen av en " då är man fel ute ! Det verkar som Världen behöver Vacker musik o Vackra bilder nu. Då skall det göras vad man förmår !
    Det här med att själv lägga ut Vackra bilder som man själv tar resultera idag i ett mejl från Sr P2 som tyckte att ett av mina foton, taget vid strandpromenaden, som visats i socialt media , som det kallas, var väldigt vackert ! Dom frågade mig vilken musik som skulle passa att spela till detta foto ! Svarade Dimman lättar av Carl Nielsen ! Svaret blev tummen upp , bra förslag !  Det här med dörröppnare ja ! 
 
Som sagt det finns ju andra som tar Vackra bilder ! Det här påminner mig om natur som man själv vandrat i ! Men det här fotot är från ett annat land ! Vilket, vet ej ! Retweetat av Jena C !
Få se om jag hittar nått foto som själv tagits ! Av äldre slag, har ett stort föråd att ösa ur !
 
 
  Det här fotot är taget 2006 ! Från Österlenkusten mot Stenshuvud !
 
 
 Och i Bäckhalladalen på gång avstånd från staden Simrishamn  ! Har man gått många ggr. med familj, släkt i släkten o kompisar ! Ochså ett foto från 2006 ! Det är kul att leta upp gamla foton ! Kommer att göras , emellanåt !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0