Vi har haft en bra helg !

   Jaa, så är det ! Efter omständigheterna med helgmys ! Ja,ja, jag vet men för att man framhåller detta gör väl inte Världen sämre !
     Jaa, inget på V-75 eller bingolotto ! Men Barcelona har vunnit Spanska ligan, Canada var överlägset i Vm-hockeyn , Arsenal ligger kvar på 3 plats i Engelska ligan efter oavgjort mot Man United ! Självmål ! Jaa, vad då då sånt händer ! Örebro sk förlora cup-finalen mot Ifk Göteborg ! Men spelet hoppas jag fortsätter ! Ett fall framåt , tyckte man !
  Bara att se att det är väder ute gläder mig ! I morse hade Askersund + 5 C , Reykjavik 4 o Punta Arenas 0 ! Och som sagt Reykjavik o Punta Arenas kan sägas  är varandras ytterligheter ! Sen följer jag upp prognosen som gavs för mitt område över tisdagen ! 
         Ut , till torget , motionsrunda o handlande ! Det är vad en annan ser fram emot ! Utan att gräva ner sig ! Det får andra göra ! Typ ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0