Jaa, länder som tittat hittills i veckan !

 Det kallar jag för socialt från Världen ! Hittils i veckan har man haft 26 utländska besökare ! Från United States, Germany, Åland islands , Spain o France ! Påminner mig ochså besökare i år från Schweiz, Nederländerna , alla Nordiska länder , Ryssland, o många fler som glömts ! Jaa, Kina vid nått tillfälle ! Det här med mina foton o ibland andras går nog hem ! 
 
    Jaa, vädret ja ! Idag gäller det att komma ut mellan regnskurarna ! Längre uppåt landet t.ex. där Närke ligger o ovanför visas både regndroppar o snöflingor ! Och i helgen behöver bl.a. Charlotte Kalla och vinterstudions reportrar inte oroa sig för vinterföret ! Men vi är ju bara i november ! Och i Aftonbladet såg jag på nätet stog det i oktober att det skulle bli " en hemskans kall vinter sås måningom ! Hade med El Nino att göra som träffade västra USAS:s bergstrakter , om jag inte minns fel !
 
    Jaa, för mig är klimatet en intressant vetenskap och inget gnällobjekt utan facit för framtiden ! Det här med dubbla budskap utan facit o säljande undersökningar via datoriserade matematiska mallar !
 
 Jaa, KONSTATERAS  att nu lyser solen men moln visar sig , inte långt borta ! Väntar till att gå ut i em utan att ha facit för den ! Och erinrar mig hur bl.a.östra USA hade det förra vintern ! Det har vi facit på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0