Jaa, tar inre tjänst idag ! Får på stan imorgon , oavsett !

 
Att jag är förjust i bl.a. varma somrar o kalla vita vintrar har väl inte undgått någon ! Men minnet är kort hos oss människor !  Följande foton är från Askersund ! Det här är taget från balkongen  den 4/12 2008 !
 
 
Detta foto är taget på en promenad  i en av Askersunds skogar 18/12 2009 .
 
 
 Och detta foto är från den 14/3 2010 ! Från en promenad i en av Askersunds skogar .
 
 
 
 Envis gubbe var det ! Det här fotot är från den 7/1 2011 !
 
 
 
O det här fotot är från bandybanan i Askersund den 24 /1 2012 
 
                Jaa, några av dessa vintrar var långvariga även i södra Sverige men det är ändå 55 mil mellan Simrishamn o Askersund ! Tyvärr tillhör jag inte dom som kan visa bilder för framtiden ! :) Så jag nöjer mig med detta !  Och ser med spänning fram emot :den svenska skidpremiären i Bruksvallarna i helgen ! Läste att det fanns 2 dm snö där ! Går o titta på deras hemsida ! Om man vill ! Och nästa helg igen inleds Världscupen ,  i Ruka Finland !
                Jaa, man blir ju en envis gubbe ! När det ständigt  pratas om värmen i framtiden ! Tas ut i förskott o utan facit ! Som sagt !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0