Jaa, visst är det bra för knoppen o kroppen !

 
Skäms inte för att visa upp mig ! Lever som jag lär o trivs med det ! Jaa, idag gav man järnet igen ! Foto taget innan cykelfärd togs mot visst område ! Där cykeln fick vila !
 
 
Och gåendet företogs mot detta område ! Båsigt som vanligt men inget regn ! Jaa, det här med vädret Kung Bore visar sig nu  i mellan Sverige och ännu mera norrut ! Idag sågs att kuststaden  Luleå ochså skulle få minus ! Men alla vet vad som händer när sydvästvindar åter träder in så här års ! Jaa, även vintertid !
 
 
Och här kom jag till en välkänd plats där en del väl kastat med kastspö o andra badat på sommaren ! Visst har man badat här !
 
 
 Jaa, här står man o tittar mot Vårhallen där cykeln parkerades för 2 dar sen ! Och det gicks vidare norrut !
 
 
           Jaa, sen vändes på klacken o det gicks söderut , mot cykeln, stan !
 
 
Och denna skylt kan ju vara till vägledning för en del !  Jaa, åter en skön runda i Jahans liv ! Till fördel för kroppen o knoppen ! 
      Och jag kommer att förse Världen med foton härifrån liksom från Askersund t.ex ! Världen ? Jaa, sidvänds  o läses från länder som Ryssland o USA bl.a. ! Jaa, och USA är det flest ifrån förutom från Sverige som besöker sidan ! Städerna som Mountain View, Redmond o New York förekommer mest ! Tyvärr visas bara landsnamnen från andra länder  ! Men andra länder förekommer vid olika tillfällen ! Under årens lopp ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0