Joo, då nu är man på gång !

 
Efter dagens cykelfär på cirka 1 mil tur o retur ! Och cyklandet skedde norrut på cykelväg med vacker natur mot havet ! Konstnärer finns det ju gått om stundtals på Österlen ! Nått speciellt med ljuset bl.a. har jag för mig ! O årstiderna ! 
 
 
 
Väg ledning för målet finns här ! Jaa, främst för andra innevånare än i sydöstra Scania  ! Hur många av er har varit i Baskemölla ? Och här besökte jag min kompis Börje ! Trevliga samtal med en kopp kaffe o mazarin o många skratt ! 
 
Jaa, så länge dett går så kommer jag att variera  gåendet med enbart cykelturer ! Att cykla emallanåt verkar   vara bra för stativet ! 
 
 
När jag cyklade hem från Baske togs följande foto mot..............just det Stenshuvud ! Även det ett minne från inlandsisen ! Och där har man varit många ggr ! Ligger 1,5 mil från Simrishamn ! Så cykla går även dit ! Men det får nog bli till våren ! Och  mot hemmet gick det i full fart delvis i medvind o nerförsbacke ! O mörkret smög på o regn smög ochså på !
 
 
Så avslutas med 2 ganska färska foton från Carpahtian Garden ! Här är det första !
 
 
Och här är det andra ! Kommentarer överflödiga ! Även snätäcke med blå himmel en höjdare !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0