Jaa, det hängde upp sig med överföringen från mobilen !

 
Men vi tar vi några foton från dagens runda ! Efter som jag lyckades att överföra dom, efter en del irritation  ! Tog ett fotbad innan det försöktes igen !Och varenda ett är taget i Simrishamns stad ! Hit hade jag inte långt o gå ! Fortsatte sedan till Kristianstadsvägen ! Och där går på den ena sidan en stig som går att följa ! Gick norrut på den.!
 
 
Jaa, här har vi stigen !  Och det stupar ganska brant österut mot bl.a ett koloniområde !
 
 
 Sen vek jag av mot havet och gick på cykelvägen mot hamnen !
 
 
 Sen stannade jag upp o tog detta  foto mot  sjön som ju är ett innanhav ! Var väldigt disigt idag men ingen blåst o inget regn ! 
 
 
O lite längre bort togs detta foto ! Jaa sen kom man så småningom till hamnen ! Gick upp för storgatan, handlade o när jag skulle gå in genom porten till boendet , jaa, då kom solen fram ! 
 
                 Jaa, ännu en dag i Jahans liv ! Och i kväll spelar Arsenal en match i ligacupen mot Sheffield Wednesday borta. Jaa, blir kul att titta på ! Men så mycket matcher en del av storlagen i ligan får spela ! Hoppas inte Arsenal får fler skador !  Säsongen varar ju ända till maj !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0