Spegel, spegel på bänken där ...

 
       Jaa, hur roligt kan man inte ha med en spegel ! Men när Totte blåste upp sig  så gjorde spegelbilden det samma ! Så nått övertag fick icke Totte ! Oavgjort blev resultatet ! 
 
Och banne mig har inte Totte även hittat en kompis som han upptäcker på skåpets fönster ! När han går längs rutorna !
          Joodå det tänker jag på ! Löftet när jag köpte Totte ! Att han även skulle få vistas uttanför buren ! Och oftast sitter han på min axel ! Och  även andras axlar kan få besök där nån slags fågelsång utförs ! Till allmänt skrattande ! Jaha ! Nu kom favoritramsan ! Totte duktig med vissling bakefter ! Och går man in på Youtube o tittar så finns det filmer där med nymfparakiter eller bl.a. andra papegojarter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0