Ett lite smakprov på min utsikt !

 
Jaa, det här fotot är taget från mitt köksfönster ! Lite längre bort till vänster ligger en lekplats ! Till höger skymtar min uteplats ! Och i närheten ligger som synes en gräsmatta med lövträd i bakgrunden ! Inte nått o klaga på !
          Hela denna process med flyttandet mot nära o kära har gått utmärkt ! Jaa, vilka fina anhöriga jag har som hjälpt mig på många vis ! O deras glädje över att farfar återkommit ! Och det här ju ett steg vidare längs vägen Från Rötter till Barnbarn !
 
 
 
Egentligen behövs det inte förklaras varför man flytta ! Att titta på detta barnbarn nr 11 som kom till Världen den 13/ 9 är skäl nog ! Och Örebro med omgivningar finns ochså längs vägen från Rötter till Barnbarn ! Ochså dom fina minnena kan ingen ta ifrån mig ! 
           Och jag gratulerar Örebro sk som slog Elfsborg ! Och nu är  på fastare mark ! Och Malmö Ff tackar för hjälpen ! Och platsen som jag flyttat åter till är alltså Simrishamn ! Som ligger i det fagra Österlen vid  Östersjön ! 
 
             Jaa, det här med att få  vara nöjd med livet i nuet o dået ! En härlig känsla som finns på mitt livets stig ! 
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0