Hoppas det blir bra väder i helgen !

Omställningar har man ju varit med om i sitt liv, både när det gäller det ena o det andra längs vägen Från Rötter till Barnbarn ! Men den här omställningen som kommer nu är ju inte så svår ! Kommer ju till en plats som är välkänd o där man har det bäddat för sig ! Och idag har tippen fått besök av systrarna med mig i släptåg ! Tur att dom har hjälpt mig ! Men själv har jag ochså utfört ett bra arbete när det gäller att sortera , slänga o packa ! Länge sen som man har slitit så !
 
                 Och nu får vi som sagt hoppas på att vädret blir bra i helgen ! Och jag kommer att få  uppehåll i skrivandet ! Vi får se hur länge ! Kan bli längre tid även efter helgen !
 
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0