Jaa, hej på er ! Läget ?

 
 
Rapport från Jahans o Tottes Värld ! Jaa, Jan , Jahan o Johannes ! Och för alla som inte vet det så hette  min Mormors far Johannes !Som omtalat innan ! När det gäller Från rötter till barnbarn ! Och vem hade jag varit  utan mina rötter ! Hade kanske inte haft några barnbarn , bl.a. !
 
Och parakiten Totte och jag  lever i all högönsklig välmåga ! O Totte sitter på axeln o kvittrar o  lyssnar med mig på musik från datan ! I skrivandets stund ! Och vi förbereder oss för färden mot södern ! I en viss förklarlig röra ! Jaa, man har väl flyttat förr ! Från Stockholm , till Örebro, till Luleå, till Kristianstad, till Simrishamn, till Askersund......o söderut igen ! O i samma städer ! Till nya lägenheter ! O hus ! Jaa, sen har vi ju somrarna i Hjo ! Och praktiserandet efter  skolans slut !
 
             Som sagt ! På lördag upphör databeroendet ! För tillfället ! Och sedan kommer en omställning i det systemet ! Och det här att bli slav under ! Men viktiga saker utförs nu även i datan ! Tidens gång !
       
     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0