Jaa, tack herr högtryck ! För att du ochså finns till !

 
Nää, ingen skall väl anklaga mig för att inte hålla trycket uppe ! Foto från dagens runda ! I ett fantastiskt fint väder ! Jaa, solen värmde och det har ju varit några plussgrader i natt ! Men det blev fort varmt ute ! Jaa, nu har det gott ut till berörda myndigheter o andra att man skall flytta !
 
 
Jaa, blå himmel o fint ! Man tänker ju på brittsommar idag ! Men den skall inte infalla för än i oktober ! Och då infalla efter kyligare väder ! Och jag kommer ihåg att när jag gjorde repmånad i mitten på 60-talet i Rinkaby utanför Kristianstad så var det i oktober väldigt varmt ! Vi inkallade upplevde verkligen brittsommar !  Bra minne är bra att ha !
 
          Joo då här har röjts vidare ! Men nu blir det snart kvällsmat o tennis kl 17 ! Dagens kvartsfinaler Azarenka spelar i en av dom, tror jag !
 
                O och i morgon kämpar jag vidare ! För mångas skull !
 
 
Trackback
RSS 2.0