Jaa, tiden bara rusar iväg !

Innan man vet ordet av .. o.s.v. Det här med att tiden går fort ! Det tycker väl dom som är nöjda med livet ? Antagligen går väl tiden långsamt för dom som... o.s.v. ?
 
                     Jaa, nu är alla skåp tömda o  mycket borta som ej behövts ! Men kanske det blir nått ytterligare i södern som ej behövs ! Då har jag mer tid o mindre o plocka med !
 
         Tennisen sköts ju upp igår ! Matchen mellan Djokovic o Federer ! Och orkade inte sitta uppe o vänta på att matchen skulle börja ! Men i morse kunde jag se en del i repris ! Och vilken match det var ! Med Jokovic som segrare ! O Federer visade varför han är världstvåa ! Jaa, Jokovic ger ochså ett sympatiskt intryck ! 
 
 
Jaa, nu börjar ju Champions League i fotboll ! Och veckans matcher kan man ju se ! Men sen vet jag ej hur tv-utbudet blir nere i södern ! Jaa, kabelnät finns ju där men ? Jaa, vilka står för det och vilka kanaler finns med i det ! När man bor i insatslägenhet ! ? Jaa, i en bostadsrätt får man betala t.ex. för värmen o tvutbytet !  Jag har ju haft en bostadsrätt innan det flyttades hit ! Till Askersund ! Minnet är kort ibland ! Men hur länge bodde jag där ? Får tänka efter hur länge motorcykeln hades, o när den såldes ! Jaa, när det fylldes 60 bodde jag där ! Det vet jag ! Och det är 17 år sen ! Som sagt, prata om att tiden gått fort !
 
           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0