Nu har det gått 3 dar ! I en ny lägenhet på en välkänd plats !

Och kommer att behålla Jan i Närke som signatur ! Och idag har jag inre tjänst ! Och det behövs så klart för att få mera ordning ! Men allt eftersom i struktur utan jäkt o hets ! Men vem tycker inte om att pyssla om i en nymålad lägenhet som jag kallar för familjens ! En framtida investering !
         Och jag säger åter igen detta ! Mitt behov av att återse Närke, Örebro, Gällersta fick jag tillfredställt ! Och kommer inte att glömma bort mina gamla lekkamrater Rolf o Sven-Arne med fruar ! Och här i Simrishamn åter ser jag ju ochså gamla kompisar ! På plats !
 
     Foton kommer så småningom ! Hoppas ochså att det funkar   efter omkopplingen av datan ! Förrådet ligger nära mig. Och  nu blir det turer fram och tillbaks dit ! En del koim ner där som skulle varit kvar i lägenheten ! Och det är väl inget att hänga upp sig på ! Örnen har ju landat ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0